Problematyka uzupełniająca – – wykładowcy i instruktorzy – kierunek politologia


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Kochankowie z Kręgu Polarnego; Julio Médem
  • Noe; Andrzej Kondratiuk, Strefa wojny; Tim Roth
  • Herakles; Werner Herzog
  • Szczęki; Steven Spielberg, Wodzirej; Feliks Falk
  • S@motność w sieci; Witold Adamek
  • Niebo nad Berlinem; Wim Wenders, Nikita; Luc Besson
  • Tajemnica morderstwa na Manhattanie ; Woody Allen, Moloch; Aleksander Sokurow
  • Dom latających sztyletów; Yimou Zhang
  • 100 dziewczyn i ja ; Michael Davis, Przerażacze; Peter Jackson
  • Telefon; Joel Schumacher
  • Dżentelmeński zakład; Carlo Gustaff

    SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na bazie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
  • Numan, Gary, The Pleasure Principle, Free, Tons Of Sobs
  • Mad Season, Aboce, Róże Europy, Stańcie przd lustrami, Skinny Puppy, Rabies
  • SBB, Memento z banalnym tryptykiem, Nirvana, Smells Like Teen Spirit, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Joy Division, Closer

    ZADANIE NR 3: – Problematyka prostego spisywania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę stosowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 218.3, Płyny i rozcieńczalniki do wstrzykiwań – woda do wstrzykiwań
  • 152.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania podpoliczkowego
  • 200.3, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w średnich dawkach
  • 15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA